چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
موشک بالستیک

حوزه/ سران اروپا و آمریکا و آسیا و آفریقا انگشت حیرت بر دهان گرفتند! پدافندهای هوایی و گنبدهای گندیده و زنگ‌زده‌ آمریکایی و اسرائیلی به ماشین‌حساب‌هایی برای شمارش تعداد موشک‌های بالستیک و دوربین‌هایی برای فهم نوع موشک‌ها تبدیل شدند!

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین احمدحسین شریفی، رئیس دانشگاه قم در صفحه شخصی خود نوشت:

دیشب دنیا نظاره‌گر قاطعیت و صداقت ایران اسلامی بود.

دیشب نه تنها تل‌آویو و سایر سرزمین‌های اشغالی که همه پایگاه‌های آمریکا و ناتو در منطقه و همه مرتجعان رذل و پست عرب و همه دلدادگان به غرب، تا صبح به خود لرزیدند.

گوشه‌ای کوچک از اقتدار و قدرت نظامی و سایبری و رسانه‌ای فرزندان خمینی و خامنه‌ای و سربازان صاحب‌الامر و الزمان را به صورت برخط ملاحظه کردند! عملیات ترکیبی فرماندهان جبهه حق به گونه‌ای بود که امکان سانسور را از بزرگ‌ترین سانسورچی‌ها و تحریف‌گران عالم گرفت!

سران اروپا و آمریکا و آسیا و آفریقا انگشت حیرت بر دهان گرفتند! پدافندهای هوایی و گنبدهای گندیده و زنگ‌زده‌ آمریکایی و اسرائیلی به ماشین‌حساب‌هایی برای شمارش تعداد موشک‌های بالستیک و دوربین‌هایی برای فهم نوع موشک‌ها تبدیل شدند!

قدرت پوشالی خانه عنکبوت بر همگان آشکار شد. زلزله‌ای ویرانگر در میان صهیونیست‌ها و حامیان و دلدادگان آنها رخ داده است. ویران‌های سیاسی و اقتصادی و امنیتی و نظامی آن در روزهای آینده آشکار خواهد شد. «این فقط گوشه‌ای از قدرت نظامی ایران اسلامی بود.»

در بُعد داخلی نیز شاهد وفاقی کم‌نظیر در میان سران قوا، نیروهای مسلح و همه گروه‌های سیاسی هستیم. درود خدا بر همه فرماندهان شهید جبهه مقاومت.

سلیمانی و نصرالله، هنیه و تهرانی مقدم و سایر شهدای راه قدس دیشب از ملکوت نظاره‌گر گوشه‌ای از انتقام سخت سربازان خامنه‌ای بودند. همه عالم دیشب بالعین و العیان دید و دانست که جمهوری اسلامی اگر اراده کند، در کمتر از یک ساعت می‌تواند اسرائیل را از صحنه روزگار محو کند!

جبهه مقاومت نباید اجازه دهد که صهیونیست‌ها لحظه‌ای احساس آرامش داشته باشند. نباید اجازه داد که نفس بگیرند. باید دانست که مبارزه نیروهای مقاومت با صهیونیست‌ها مبارزه مشت‌زنی و بوکس است.

قواعد رینگ بوکس را باید اجرا کرد و نه قواعد بازی شطرنج و والیبال و امثال آن. مرتب و از همه جهات باید مشت‌های محکم و گیج‌کننده خود را بر سر و صورت صهیونیست‌ها فرود آورد. نباید فرصت بلند شدن را به او داد. باید ضرباتِ بی‌امان به نقاط حیاتی او وارد کرد. «شریان‌های حیاتی رژیم صهیونیستی باید قطع شود.» از این به بعد، در طول شبانه‌روز نباید یک ساعت آرامش داشته باشند: این کم‌هزینه‌ترین راه برای نمایان کردن خواری و ذلت غاصبان کودک‌کش و جنایتکار است. رنج ناامنی مداوم را باید بچشند.

نیروهای غیور حزب‌الله، انصارالله، حماس، حشدالشعبی و سایر نیروهای مقاومت باید در بالاترین سطح آمادگی باشند باید مرتباً تجهیزات خود را ارتقاء دهند. حالا که بارش جبهه مقاومت شروع شده است تا زمانی که همچون سیلی ویرانگر اسرائیل را از صحنه روزگار محو نکرده‌ است، نباید متوقف شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha